lørdag, februar 18, 2006

Jeg føler mig som en dyrehandel...


Klokken er så *skæver til Windows-uret* 16:51 denne vinterlørdag , og det, jeg relaterer allerbedst til lige nu, er så absolut en dyrehandel... Er netop vågnet temmeligt overbevist om, at nogen efter gårsdagens druktur havde glemt en ged i min seng... Og da jeg lagde mig, har jeg af en eller anden grund fuldstændigt overset den døde rotte, der lå i min mund. Måske børstede jeg bare ikke tænder?

Men jeg vælger som altid at se sagen fra den lyse(ste) side. Det kunne jo (lad os her være hudløst ærlige) være værre: Min veninde (der ikke engang var på druk i går) rapporterede således noget om, at der hos hende var nogen, der havde glemt en portion brændt flæsk!?!?
Så synes man pludselig, at verden er rar ved én alligevel...

Nå, men jeg må løbe (læs: krybe, men det lyder jo underligt) - jeg har en ged, jeg skal have vasket af. Eller noget.