søndag, august 19, 2007

Kender I det?

Man har skruet helt vildt højt op for radioen, fordi de spiller et nummer, man rigtigt godt kan lide?

Man satser og går i bad, mens radioen spiller videre. Forhåbentlig spiller de så endnu en god sang efter den her...

Men nej: Netop som man har kommet shampoo i håret, fades der, og en af de tre sange, man er allermest irriteret over i øjeblikket, går i gang på den stadig høje lydstyrke.

Lommen - aaargh, kan det virkelig passe, jeg ska' ha' fjernbetjeningen til radioen med i bad??

UPDATE: Nægter i dén grad at anskaffe mig en badeværelses-radio (med lille fint glasindtræk!?!) à la kærestens. Det ska' blive løgn, ska' det! Så hellere dårlig pop ved utilsigtet høj volumen! :-D

5 Comments:

Blogger Anne O'Manne sagde...

Ja! Kan det overhovedet være anderledes?

Mine naboer må være overbeviste om, at jeg er vild med sådan noget euro-dance-to-trance-noget.

19 august, 2007 17:50  
Blogger Lenore sagde...

Kender det godt. Jeg er gået over til at høre CD'er når jeg er i bad af samme årsag. :-)

19 august, 2007 18:21  
Blogger Lommen sagde...

@Anne:
Næ, det kan det nok ikke - måske i næste liv?

Haha, dance-trance-huttelijæj... Se på det fra den lyse side: Du deler ikke fællesarealer så som køkken og stue med dine naboer. Frygtede nærmest et højlydt bifald i dag, da jeg viste mig i vores køkken, efter at folk antageligvis havde hørt det strømme ud med "Noone knows what it's like, to be the baaaaaad man" fra mine sagesløse højttalere tidligere på dagen.

Fucking whiner til The Who, altsåååå!

@Lenore:
Du er tilbage! Herligt! - har tjekket din blog ud (igen). Og surprise - vil gerne læse noget om svæææære parforhold ;-)

Cd'er - ja, men det er jo det med os kvinder, ikke? Vi vil både ha' kontrol og uforudsigelighed, ikke? Tsk, tsk... ;-)

19 august, 2007 18:39  
Blogger Lenore sagde...

Du har ret! Det skal nemlig helst være uforudsigeligt og spændende på den der måde, der går lige efter vores hoved... også apropos parforhold. ;-)

20 august, 2007 12:56  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Ja, nemlig - der var vist en parallel til de dér parforhold. ;-) Ikke for at støde nogen, men HOLD da kæft, hvor ville jeg ikke orke at være lesbisk... Kvinder, altså. *Suk*

20 august, 2007 13:15  

Send en kommentar

<< Home