fredag, juli 06, 2007

Hvis mit liv var en tv-serie...

... ville jeg enten zappe væk nu, hyre en ny manusskriptforfatter eller indsætte en reklameblok...

Men på den lyse side får jeg lavet noget fornuftigt for første gang i alt for lang tid.

Nogen siger, at det dérsens distration er godt imod bekymringer. Og jeg har altid ment, det var noget bullshit at fyre af. Man ku' da ikke bare lukke af, aflede sig selv?

Men helt ærligt - hvad som helst får en chance lige nu... Og de gode nyheder er, at det stik imod al min pessimistiske forventning virker lidt: Har arbejdet ret koncentreret i dag og været i et tåleligt humør, til trods for at jeg på en eller anden måde stadig bevæger mig i et vakuum og nok kommer til det nogen tid endnu.

Lommen - tænker på noget andet, og noget andet kan lige så godt være noget nyttigt eller sjovt