torsdag, juni 28, 2007

Udhvilet - nu til makronerne og op på fiskefiletterne!

Gosh, mand...!

Bare ikke været ordentlig plads til søvn i skemaet her på det sidste. Ved tre-tiden i nat bukkede jeg så totalt under. Gik ud som et lys, som det hedder - og vågnede så her klokken tolv middag!! *Gisp* Men kors, hvor jeg trængte efter i flere dage kun at ha' sovet cirka fire timer hver nat. Føler mig som et ganske nyt (naaarh, så lettere brugt da...) menneske. Skønt!

Nu er der så syv timer, til jeg drøner ud ad døren igen. En god, lang eftermiddag til at:

  • Komme videre med den illustration af kommunikationsdynamikker, jeg er i gang med i Powerpoint (det er møgsmart fundet på af min vejleder!)
  • Vaske nogle maskiner tøj og håndklæder
  • Vaske Husets viskestykker og karklude
  • Skifte sengetøj (drømmer: "Aaaah... ææælsker rent sengetøj!" *snifsnif*)
  • Støvsuge og vaske gulv
  • Rengøre mit badeværelse

Men der skal osse nok blive tid til en kop Lavazza inde ved computeren sammen med en af de hjemmebagte grovboller fra i går!

Nå, jeg må løbe... ;-)

Lommen - man kan godt være livsnyder midt i arbejdet



2 Comments:

Blogger Kat sagde...

Jeps - det giver faktisk en væsentlig bedre hverdag, hvis man kan være livsnyder midt i arbejdet.

Derfor; halleluja for "arbejder-hjemme"-dage! Tror måske snart jeg smutter fra kontoret for at tage en halv sådan - så kan jeg gøre dig tricket efter med Lavazzaen ;-)

28 juni, 2007 13:36  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg priser mig lige for øjeblikket lykkelig for at jeg har et arbejde som jeg faktisk som regel nyder at være på :-).

Men det er super at stoppe op og nyde livet, mere af det!

28 juni, 2007 19:49  

Send en kommentar

<< Home