mandag, juni 25, 2007

Hvem sagde mandag?

Jeg er traaaaat efter denne weekend. OG jeg er løbet tør for kaffe. :-S

Men brormand slæbte mig med til en skøn eksotisk middag inde i byen i går (med det hele, tør jeg godt sige!) Drinks, forretter og stor dessert inklusive. Det var forrygende - og skønt at slå mave med en gåtur ved Søerne bagefter samt at sidde længe i skæret fra de gammeldags gadelygter på Frue Plads og snakke og nyde stilheden af en mellemstor provinsby, som København jo er... :-)

Og så har jeg faktisk en lidt spændt fornemmelse i maven these days. På den gode måde. Der sker en masse. Bliver sgu altid lidt fjollet om sommeren.

Lommen - mandage ER altså ikke så slemme :-)

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

...og før du får set dig om er det den 1. og du har penge igen.
Mandage er helt ok :-)

25 juni, 2007 15:42  
Anonymous Anonym sagde...

Manddage :-)

25 juni, 2007 21:56  

Send en kommentar

<< Home