torsdag, maj 10, 2007

Lommen - nu som forfører

Jeg elsker simpelthen det her: At gøre mig lækker for min elskede, at skabe de perfekte rammer - at glæde mig. Og jeg holder tilsvarende af at vide, at han holder lige så meget af at gøre lignende ting for mig, når jeg besøger ham.

Der er nybagte boller og kanelsnegle på lager...

Der er handlet luksuskaffe til stempelkanden, den uundværlige chokolade og godt charcuteripålæg og ost samt nogle store, blå druer lige til at plukke af og putte i munden på den, man holder af...

Sat friske lys i alle stager...

Skiftet sengetøj...

Og nu går jeg ud og tager et langt bad og hilser på min skraber, parfumen og hvad har vi, mens radioen spiller det ene fjollede dansehit efter det andet og sætter humøret yderligere i vejret...

Lommen - i aften skal min mand forføres, men det ved han bare ikke endnu :-)

9 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

... Mangler ord...

Det glæder mig så meget at læse sådan nogle indlæg min ven, I har fortjent det! Nyd din weekend og din elskede :-).

10 maj, 2007 22:04  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
At få dig til at mangle ord er da klart en sidegevinst... ;-P
Derudover: Tak for de søde ord. :-) Det glæder mig osse helt vildt at kunne skrive sådan et indlæg!
Ser frem til lørdag. :-)

10 maj, 2007 22:15  
Anonymous Anonym sagde...

Hehe... sidder og smågriner. Om et halvt år, skændes i om hvem der skal købe ind til morgenmad, og du har glemt hvordan din skraber fungerer.

NB: Jeg er megajaloux fordi jeg ikke er igang med at forberede mig til romantisk sexweekend (eller noget knapt så upassende men i stedet sidder og holder min kat i poten. Nyd det lige lidt ekstra, bare for min skyld:-)

10 maj, 2007 22:19  
Blogger Lommen sagde...

@Szabo:
Om et halvt år siger du? Tja... *Smiler hen for mig*
Og jo, jeg lover at nyde det ekstra meget. Naturligvis kun for *din* skyld... ;-)
Hvis det kan trøste, så SKRALDgrinede jeg af din kommentar. Nå, ikke...? Pis oss'. :-P

10 maj, 2007 22:21  
Blogger Lizelotte sagde...

Ork nej Szabo - der kan sagtens gå MEGET længere end ½ år. Kan huske de der "jaja, det bliver nok også hverdag for jer," - kommentarer, jeg fik, da min elskede og jeg flyttede sammen.

Vi venter STADIG på den der grå øllebrødshverdag ... nu er der altså gået 6½ år..... (den behøver nu ikke indfinde sig ;-)

10 maj, 2007 22:38  
Anonymous Anonym sagde...

DEJLIGT at læse dette :-)

11 maj, 2007 10:15  
Anonymous Anonym sagde...

Vi kører på 20 år og det er stadig som at være nyforelsket. Grin bare, det er faktisk sandt. Om det er fordi vi aldrig spiser persille i sengen ved jeg ikke. Det er kun et spørgsmål om at give, tage imod og vise respekt samt give frihed.

11 maj, 2007 15:35  
Blogger Mie sagde...

*GGG* Nååårhhh, så det er bare dét: "Det er kun et spørgsmål om at give, tage imod og vise respekt samt give frihed."...

Så er der jo ingen is på koen. Tjek, tjek, ud over stepperne. Lyder jo nemt nok :D

Runder snart 1-året og ingen morgenmadstvister eller hengemte skrabere her...

Nyd det, Nille ;-)

11 maj, 2007 21:15  
Blogger Lommen sagde...

@Szabo (igen) Lizelotte:
Hvor er det skønt, at du, Lizelotte, ku' sørge for en feel good-kommentar her! :-) Vil altså osse mene, at et halvt år er en meget kort tidshorisont i denne sammenhæng...! Og Mette, jeg har altså aldrig oplevet, at noget forhold er blevet så meget hverdagstrummerum, at jeg har mistet lysten til at gøre noget ud af mig selv. Heldigvis!!

@Kontorchefen:
Tænkte jeg nok, du ville synes. :-)

@Palle:
Velkommen til - lyder dejligt. Tyve år og stadig forelskede. Noget at leve op til! :-)
Skal dit 'kun' mon virkelig forstås, som Mie læser det - at du synes, opskriften på et godt parforhold er enkel??

@Mie:
Hva f...? :-) Lever du endnu?? Dejligt med et mokkepip! Og jo, ka' love dig for, jeg nyder hvert eneste minut - så meget at jeg ind imellem bliver alt for nydningshæmmende bange for at miste det... Tvister vil der altid være, når jeg er tæt med nogen. Men det er bemærkelsesværdigt få her... :-)
Hvor er det bare SMUKT, at I snart har ét-årsdag!!

13 maj, 2007 22:06  

Send en kommentar

<< Home