torsdag, maj 10, 2007

Halvfuldt

Der er regndråber på min rude, men udenfor twitter musvitten ukueligt...

Der er et oplæg at gøre færdigt, men osse lune boller og gouda-ost - og friskmalet kaffe i stempelkanden...

Der er masser af vasketøj at tage fat på, men osse rigeligt med vaskemaskiner til at klare det meste af processen for mig...

Der er oprydning og rengøring at ordne, men osse besøg at glæde sig til, når det er gjort...

Ja, som bekendt kan ét og samme glas anskues som halvfuldt eller halvtomt. Det hele kommer an på den dér mærkelige størrelse, de kalder humør. For mit vedkommende har jeg længe været overbevist om, at min sindstilstand er betinget af, hvad min underbevidsthed, selvsagt uden mit vidende, har foretaget sig om natten... I nat må drømmene ha' været behagelige.

Lommen - det dér glas er halvfuldt. Af kaffe.

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

For sådan en madglad livsnyder som mig, er det skønt at læse følgende:

"lune boller og gouda-ost - og friskmalet kaffe i stempelkanden..."

Bager bare aldrig selv. Gider ikke. Burde egentlig, når nu jeg er så glad for frisklavet, hjemmebagt brød.

10 maj, 2007 10:59  
Blogger Lommen sagde...

@Maria B:
Ja, du burde. Ka' du så komme i gang! :-)

10 maj, 2007 14:51  

Send en kommentar

<< Home