torsdag, maj 10, 2007

Og så si'r de, bloggere er selvoptagede...

Det er så relativt sjældent, det sker, så jeg må simpelthen lige dele det:

Jeg føler mig lækker! Sådan en ganske almindelig torsdag middag i mit eget selskab går det pludselig op for mig. Jeans med hul på inderlåret, boksers (!) en helt neutral, dog tætsiddende t-shirt og - lige om lidt - en stor sweater ud over. På ingen måde udfordrende eller sexbombet. Ikke desto mindre føler jeg mig lidt yummi.

For bare et par år siden havde dette været nærmest umuligt.

Lommen - grund til at fejre, ikke?

6 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Kommer du ikke over på kontoret så :-)

10 maj, 2007 11:47  
Blogger Christina sagde...

jeg synes faktisk også at du er lækker!!

fantastisk indlæg :D

får pludslig lyst til at skrive om hvor lækker jeg er, men det går nok ikke i dag, tror kun det virker når man kan mærke det. måske jeg skulle skrive om hvor lækker jeg kan være!!!

10 maj, 2007 12:29  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Hehe - ham der kun tør smide de brugte underbukser ved siden af fjerneren inde i stuen, hvis fruen ikke er hjemme, er vist ikke mand nok til at få mig på besøg. Og da slet ikke på en dag, hvor jeg føler mig lækker og er i hopla... :-P !-D

@Mikkelsen:
Jamen øøh... tak. :-)

Slet ikke nogen dårlig idé at skrive et indlæg om "potentiel lækkerhed"! :-)
Seriøst: JEG ku' i hvert fald godt tænke mig at læse om, hvad det lige er, der gør forskellen på en god og en dårlig dag, for dét har jeg spekuleret lidt over: Hvad er det, der gør, at somme tider kan man føle sig lækker iført et par gamle jeans og en (net)undertrøje og andre dage kan man bruge laaang tid på at dulle sig op, og lige lidt hjælper det? Man føler sig stadig ikke særligt glad for sig selv.

10 maj, 2007 14:49  
Blogger Christina sagde...

jamen er det ikke sådan, at når man selv føler sig lækker, så bliver man også lækker i andres øjne? det må da også gøre sig gældende på bloggen ;-)

kan desværre ikke give dig en fornuftig forklaring på det andet fænomen, men ikke desto mindre kender jeg det alt alt for godt. der er bare dage, hvor man fra morgenstunden ved, at det ikke nytter noget... det er garanteret noget der bunder i noget selvværdsrelateret, men så tør jeg heller ikke blive mere specifik. tænk om jeg opdagede noget om mig selv, jeg ikke havde lyst til at vide...

10 maj, 2007 20:08  
Blogger Lommen sagde...

@Mikkelsen:
Som du ikke havde lyst at vide? Tænk, du forekommer mig nu ellers ikke at være så bange af dig på den front...? :-) *Positivt ment*
Men jo, det ER da selvfølgelig selvværdsrelateret. Jeg tror som nævnt, det har ret meget at gøre med, hvad der er dukket frem fra underbevidstheden i løbet af natten... Har man haft en "psykologisk god" nat, så er der en tendens til, at man dagen efter kan klare hele verden. Bare mine ti cents.

10 maj, 2007 22:18  
Blogger Lizelotte sagde...

Du' for lækker - lækker - lækker, lækker ....

sådan ER det da bare :o)

10 maj, 2007 22:40  

Send en kommentar

<< Home