mandag, marts 26, 2007

Helt almindelig mandag

Nåmmen, det ku' da godt være, jeg sku' se at få kylet lidt i skrutten, før jeg går i seng. Igen. Jeg sov ikke i nat, og de dage er talte, hvor jeg ku' springe en nats søvn over - det gik ellers meget godt, indtil jeg var cirka 25, det dér med uregelmæssige søvnmønstre.

Men som I nok husker, er jeg ved at blive gammel. Jeg går HELT død om eftermiddagen dagen efter en søvnløs nat. Sådan fungerer det heldigvis ikke, hvis bare det lykkes mig at sove et par timer eller tre, men slet ingen søvn slår mig ganske enkelt ud. Summa summarum. Faldt i søvn kl. 16 og har sovet til nu *gisp* og er lidt omtumlet.

Nu skal der spises i sengen og ses et par serie-afsnit med computeren på skødet. Det er planen, at så sover jeg ikke for sent og vågner dejligt tidligt op til en lang specialedag i morgen, hvorefter jeg i morgen aften endnu en gang mødes med veninden. Vi skal ind og høre et foredrag om ligestilling med et rigtigt spændende panel af debattører, for det er nu engang sådan noget, som vi caffé lattede, selvtilstrækkelige, luksus-københavnerinder laver i vores fritid... !-)

Hm... Kan allerede mærke, jeg bliver mere klar i hovedet. Måske man alligevel lige kunne nå en kop the med de andre i køkkenet? Pis, måske kommer jeg alligevel ikke tidligt i seng...?

Lommen - helt almindelig mandag

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hvis det er den debat, som jeg tror det er, så rigtig god fornøjelse, den lyder rigtig spændende... og eneste årsag til at jeg ikke tager derind er*... sygdom!

*betyder dette, at jeg kan melde mig ind i det eksklusive selskab for selvtilstrækkelige, latte-drikkende københavnerinder... ;o)

27 marts, 2007 10:40  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Ja, hop du bare med i klubben! Mon ikke vi ku' få Kimpo som forkvinde? !-) Og jep, jeg er ret sikker på, det er det foredrag, du tænker på - tænkte faktisk på dig, da jeg blev inviteret af veninden og overvejede, om du mon ville dukke op (med en kop kamillethe under armen...) ;-)

27 marts, 2007 13:08  

Send en kommentar

<< Home