tirsdag, marts 27, 2007

Dovenskab

Ordveksling (endnu en gang) mellem min græske nabo og mig i aftes:

Han: "Hello Nill!"
Jeg (smilende): "Are you calling me Nill? That's what my dad usually calls me!"
Han: "Yes, but your dad loves you. I'm just lazy."
Jeg: "What a relief! Would be some drama if my neighbour loved me...!"
Han (mens han roder i køkkenskuffen): "Weeee, yes definitely - I don't need bigger dramas than where to find the opener for my beer. Jeeez, don't scare me that way...!"

Lommen - så fik vi lissom dét på plads! :-)

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Nabokærlighed kan ellers være ret godt :-)

30 marts, 2007 12:09  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Se, dét er jeg jo så ikke SÅ overrasket over, at netop DU mener... ;-)

30 marts, 2007 14:55  

Send en kommentar

<< Home