torsdag, maj 04, 2006

Lommen goes sweet

Missionens navn: Operation Sød

Udførelsesperiode: 30. april og så lang tid frem, som det behøves (det vil sige indtil det vurderes, at Lommen til fulde behersker rar og imødekommende opførsel og tilsvarende mestrer udelukkende at anvende sarkasme på passende tidspunkter).

Motivation: Sarkasme er som udgangspunkt noget lort, der forhindrer mig i at få det fra andre, jeg har brug for (og ikke gør mig i stand til at give andre mennesker det, som jeg så gerne vil give dem).

Midler til udførelse af aktion: Smil, ros, positive perspektiver, opmuntring, hjælpsomhed, åbent kropssprog.

Ønskede resultater: At jeg kan holde mig selv ud og ikke føler, jeg spiller en rolle, som ikke er mig - som hende den arrogante, distancerede.

Foreløbigt opnåede resultater:
- Indtil flere dybt forvirrede, overraskede fyre, som dog alle har smilet meget mere til mig og pludselig er blevet superhjælpsomme og imødekommende.
- At jeg har følt mig meget mere oprigtig, hvilket har medført stor glæde og mere energi.
- Har indset, at der ikke nødvendigvis eksisterer modsætningsforhold imellem at være sød og imødekommende og saglig, kritisk og analytisk. (Jamen, det troede jeg altså...)

Opdatering følger.

Lommen - nu med sødme

2 Comments:

Blogger Mie sagde...

Spændende projekt - ser lige tiden an og afventer opfølgning her, og alt efter resultateterne og konklusionerne vil jeg så overveje, om det var noget for mig at prøve ;-)

Godt tænkt!!

04 maj, 2006 07:12  
Blogger Unknown sagde...

Igen ser det ud som om du prøver at konstruere virkeligheden...? *gnæk*

04 maj, 2006 15:29  

Send en kommentar

<< Home