onsdag, februar 08, 2006

Den nøgne sandhed ville være ilde set - eller noget

Der opstod faktisk blæst om min person tidligere i dag...

Jamen, hvem skulle nu osse have troet, at bare fordi vinduet i mit værelse står åbent, så kan hoveddøren fuldstændigt umotiveret blæse op, uden at jeg opdager det??! Jeg sad koncentreret foran skærmen og arbejdede splitterragende Hans Jørgen, da jeg pludselig opdagede, hvorfor alt (well, næsten alt - mere fremskreden er min ældningsproces altså heller ikke...) i rummet blafrede.
Nu er det jo ikke, fordi jeg er mere end almindeligt sær (jeg var bare på vej i bad, men I kender det jo sikkert, at så skal man liiiige, og så blev jeg fanget foran computeren). Summernes sum: Jeg aner ikke, hvor længe jeg har siddet udstillet sådan dér.

Nå, går ud fra, jeg ville have hørt nogen skrige, hvis jeg var blevet set...