lørdag, september 02, 2006

Jeg véd det jo godt...

Indre stemme 1: "Det her er altså ikke helt smart, Lomme. Det ved du vist godt, men okay, du bestemmer jo selv...".

Indre stemme 2: "Det gør jeg da ikke! Det var først, da jeg kiggede mig tilbage, at jeg pludselig forstod, hvad jeg vist nok befandt mig i...".

Indre billede: Cirkusprinsesse stående på to heste i fuld galop rundt i manegen. Ét ben på hver hest. Én hånd på tømmen, den anden triumferende stolt strakt ud til siden. Stort professionelt smil, der ikke når øjnene. Ih, hvor er hun stolt!

Gu' er hun ej...

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Kryptisk, er du!

02 september, 2006 10:12  
Blogger Lommen sagde...

@Acq: Jeg VIDSTE, du ville kommentere den her! Så ka' du måske sætte dig ind i, hvordan vi andre har det under læsningen af mange af DINE indlæg, der siger så meget og dog ikke ønsker at sige noget..! !-)

02 september, 2006 10:37  
Blogger Lizelotte sagde...

lomme - kom ned fra den hest (de heste) og fortæl... ;-)

02 september, 2006 11:22  
Anonymous Anonym sagde...

Ups, sorry. Lige tilbage i hovedet på mig selv. Æv.
Jamen hvad vil du vide?


(og hvordan kan man abbonere på dine kommentarer? Har du et rss feed på dem?)

03 september, 2006 09:43  

Send en kommentar

<< Home