torsdag, maj 18, 2006

Tankeoversigt

Tanke nr. 1: Hvor filen er mine briller?

Tanke nr. 2: Gad vide, om han mener, det er en date, når vi skal sidde og drikke vin i morgen?

Tanke nr. 3: Der er egentlig pludselig overraskende mange, der ved, jeg har en blog. Hende dér til den fest dér i forrige uge, som pludselig meldte klart ud: "Altså, Lomme, jeg må jo tilstå, at jeg fik at vide, du havde en blog, og jeg har jo læst ét og andet...". Nå, for dylan da! Jommen, ikke noget hemmeligt dér - den ligger jo for f... på det dérsens net, så det er vel okay. Men hold op, det føltes mærkeligt.

Tanke nr. 4: Hold da helt badeferie, hvor ville jeg blive flov, hvis ham Ungersvenden læste min blog nu...

Tanke nr. 5: Hvor er det godt at være hjemme igen! Osse selv om jeg har haft det skønt. Hvor er det dumt, at min svenske ven bliver så mobset, når jeg nævner mine "erobringer", som han kalder det. Som om han nogensinde var interesseret i andet end lige at "prøve" mig dengang...

Tanke nr. 6: Gad vide om min nabo får scoret ham Morgenritualet? Jeg véd, de er vilde med hinanden, de to. Jeg véd det bare. Gad vide, om det ikke bliver ret sjovt, når nu én af hendes og mine fælles veninder (hans studiefælle) lægger en rose eller tre til ham på hans eksamensbord til deres skriftlige eksamen i morgen (fredag) på vegne af min kære overforelskede (kan man være det?) nabo? Hvor er vi fulde af gode ideer, mig og hende den fælles veninde!

Tanke nr. 7: Kan man godt skrive "Og jeg savner dig mega meget!" på sms og mene det rent venskabeligt?? Osse når man (han!) senere skriver "Det var vel nok herligt at få et godmorgen-knus! Det er meget længe siden, jeg har fået sådan ét..."?

Tanke nr. 8: Hvor er det typisk, at jeg ignorerer ham fuldstændigt her til aften. Men man kan da ikke være i hinandens selskab på ikke-måden dagen inden... en date. Kan man?

Tanke nr. 9: Mon man sover godt på en flaske hvidvin? Hvis ikke er det alligevel for sent at gøre noget ved nu...

Tanke nr. 10: Jeg er glad. Jeg slapper af. Så glad har jeg ikke været siden... Ja, jeg ved faktisk ikke helt hvornår.

Tanke nr. 11: Jorden går ikke under, hvis han ikke vil have mig.

Tanke nr. 12: Jeg vil under alle omstændigheder lære det dér med at være sød. Projekt Sød fortsætter. Bare se på de dér godmorgen-knus. Nogen blev da glade... Osse jeg.

Tanke nr. 13: Hvordan går det dog til, at den mest commitment-forskrækkede veninde, jeg har, efter blot et par måneders parforhold (hvoraf hun kraftedeme har boet sammen med fyren i en måned!) pludselig ytrer: "Jeg vil ha' mine børn med ham! Jeg vil leve med ham resten af livet!"??? Hatten af og beundringen frem. Jamen, er det ikke det bedste at reagere med, når nu det tydeligvis ikke bliver anderledes? :-)


1 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Held og lykke med i aften. Det lugter af date! Krydser fingre for dig ;-)

18 maj, 2006 11:16  

Send en kommentar

<< Home